Thursday, August 26, 2010

@ Kontest Aku punya Bear


Ringan pulak tangan hari ni ni nak buat entry contest yang dianjurkan oleh Noie ni. Mungkin sebab hari ni birthday saya kot..dan berkenan sangat dengan bear yang Noie nak kasi tu.

saya nak namakan teady bear tu: mimiey
kenapa saya MESTI memiliki teady bear tu: sebab saya dari dulu memang suka teady bear..dan sejak anak saya ni pandai main teady bear..dia pun suka sangat dengan teady bear. Kemana2 saja mesti bersama teady bear dia tu..sampai nak mandi dia nak bawak. Selalunya saya guna teady bear untuk pujuk anak saya time nak makan ubat guna syringe (sebab dia teramat susah nak makan ubat) saya tunjukkan yang teady bear dia pun suka makan ubat..sambil2 buat kekononnyer teady bear tu makan ubat.

saya nak tag:
1. IbuAqil (dah bgtau tadi)
2. Wardah (pun dah bgtau jugak)

klik SINI untuk join..kalo sape2 yg join join pun boleh..tak payah tunggu kena tag pun tak pe..

Tarikh tutup: 31 Ogos 2010
photobucket

0 comments: